ghodong koI

Friday, February 1, 2013

2feb....assalamualaikum...... on the way low yat... cari pc yg malatop... nak layan game pc plak..dgr citer game2x pc ni mmng layan..so..wa nak stim2x men game plak haksss.. sebelum promosi abis bek wa sapu luk..cr yg mantop2x kasi puas hati.... gamer2x kat luar jum layan game pc laaa.....cun maaaa... hakss.... choww..salam...

No comments:

Post a Comment

Family aku

Gambar kat bawah ni adalah keluarga2x besar aku

Si pemakai baju batik dan berkopiah ini ialah ayah aku nama beliau Shaikh Abdul Hadi Shaikh Abdullah.....dahulunya bekerja sebagai penyelia asrama untuk menanggung kami adik-beradik sampai semua berjaya melanjutkan pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi.Seorang ayah yang penyabar dan bertanggungjawab dan ada scene of humour.=)

Wanita istimewa yang menyarung baju konvo ni tidak lain dan tidak bukan adalah mak aku.Aku rasa aku da banyak menyusahkan dia.mak aku ni jenis yang agak 'hangin' jugak tapi dalam hati baik sangat.Beliau ambik berat sangat tentenag kebajikan anak-anak dia termasuk lah anak bongsu dia yang degil ni.Beliau dahulunya bekerja sebagai guru kafa untuk menambah pendapatan dan sekarang sudah bersaramulai tahun ini.=)



Berbajukot ni abg aku,nama dia Shaikh Mohd Hizami ,seorang yang straight dan agak berjurus la,seorang yang berdisiplin dan fokus(lain sangat dengan sikap aku)...seorang pengarah di Lembaga Getah Malaysia....Beliau dah berkahwin pada tahun 2009 dan bakal menimang cahaya mata pertama dalam masa terdekat ni.Tak pasti bulan febuary atau january.




Ada lagi seorang(aku banyak kakak) ni akak num empat aku, Yang ni pun tak garang tapi kuat merajuk...cikit2x kembung jew pipi dia kalau merajuk hihi(maklumlah anak perempuan bongsu), juga seorang guru dan mengajar di SMART Kuantan.beliau ada 2 orang anak.sepasang beb.sorang laki sorang pompuan dan dijangka akan melahirkan seorang lagi anak sedara amicu pada march tahun ni...besshhhhhh.....(ta k sabar nak tunggu)



Berbaju baju biru ni gambar akak sulung aku(tak de gambar family nak upload),nama beliau Siti Nor Fadhilah,dia seorang yang kecik molek jew tapi 'hangin' mak aku menurun kat beliau...jangan main2x...aku kene selalu masa kecik2x hihi....seorang guru di sekolah menengah kebangsaan Maran.Ada lima orang anak...(nanti kat ruang anak sedara aku tunjuk pulak gambar anak2x sedara aku.)



Ini pula akak aku num tiga. nama beliau Siti Nur Juhaida ,beliau tinggal kat Mersing johor.Yang ni tak garang dan kelakar gilew...aku kalau ada masalah selalu cerita gan dia lah sebab dengan yang lain aku segan cikit...aku dengan dia agak sekepala la..tapi nasihat dia aku asyik nak membantah je...hihi.....dialah akak aku yang paling jauh sekali menetap. Ada dua orang anak gak dan bakal menambah seorang lagi insya ALLAH raya tahun 2011 ni(tapi aku dapat tahu lambat..cissss....Yeayyy dapat anak sedara baru)



Berpakaian serba hijau ni akak num dua aku,Siti Nur Akmar, beliau pun seorang guru.Garang jugak tapi aku tak takut hihi(akak first jew aku goyang hihi) tak berpa pasti pulak sekolah mana tapi kat bandar Kuantan ,Pahang .Beliau ada 2 orang anak dan dua2x adalah puteri yang comel di hati amicu.



love barcaaaaa

love barcaaaaa

catalan visca el barca

harap2x barcelona mampu beat real madrid unutk layak ke final CL...YEAHHHH

me n ney

me n ney
dak kampung~~

yeah....love messsi 1

yeah....love messsi 1
~~speed powerfull~~

love messi 2

love messi 2
~~win golden shoes~~

love messi 3

love messi 3
~~cool kan~~

love cena

love cena
~~lu langsi lu mati~~

love samudera band

love samudera band

love cena 2

love cena 2
~~abg ketak~~

service laptop

service laptop